جاب افر فنلاند

در این  می خواهیم درباره جزئیات مهاجرت کاری و جاب افر فنلاند بپردازیم. لطفا ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

مقدمه

جاف افر فنلاند یکی از روش هایی است که امروزه افراد زیادی از طریق آن به فنلاند مهاجرت می کنند. مهاجرت به کشورهای دیگر معمولا روش های مختلفی دارد که یکی از این روش ها جاب افر می باشد.

فنلاند از جمله کشورهایی است که نیاز به نیروی کار در عرصه های مختلف دارد. همیشه مهاجرت کاری به فنلاند بعد از مهاجرت تحصیلی از پرمتقاضی ترین روش های مهاجرت بوده است. جاب افر شرایطی را فراهم می کند که برای یک موقعیت شغلی خاص افراد زیادی بتوانند درخواست بدهند.

تا بهترین فرد از میان درخواست کننده گان برای آن موقعیت شغلی انتخاب شود. جاب افر فنلاند در واقع فرصتی است که کافرمایان فنلاندی برای جذب نیروی کار از سراسر دنیا به افراد جویای کار می دهند.

این نوع فرصت های شغلی، بهترین گزینه برای مهاجرت به کشورهای نیازمند نیروی کار جدید می باشند. بنابراین میتوان گفت جاب افر فنلاند فرصت بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند در کشور فنلاند شروع به کار کنند.

لطفا از پست جاب افر سوئیس و جاب آفر دانمارک دیدن کنید.

فهرست عناوین:

  1. جاب افر فنلاند
  2. پیدا کردن جاب افر فنلاند
  3. شرایط جاب افر فنلاند
  4. رزومه خوب برای جاب افر فنلاند
  5. مدارک موردنیاز برای مهاجرت از طریق جاب افر فنلاند
  6. اقامت کاری در فنلاند
  7. رزومه خوب برای جاب افر فنلاند
    ویزای همراه فنلاند
  8. مشاغل پردرآمد در فنلاند

جاب افر فنلاند

جاب افر فنلاند
جاب افر فنلاند

مهاجرت کاری یا جاب افر همیشه یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به آلمان محسوب می شود. فنلاند همیشه یکی از کشور های اروپایی نیازمند نیروی کار بوده است. در واقع پیشنهاد کاری کشور های مختف زمانی برای افراد خارج از کشور مطرح می شود که در خود کشور نیروی کار مربوط به آن موقعیت شغلی پیدا نشود.

جاب افر فنلاند یا پیشنهاد کاری برای این کشور هم زمانی مطرح می شود که نیروی کار برای آن پوزیشن کاری در فنلاند و کشور های اتحادیه اروپا پیدا نشود. این مسئله به نظر کار را سخت می کند. یعنی شاید با خودتان بگویید اگر اینطور باشد مسلما مهاجرت به این کشور کار چندادن آسانی نیست.

بله درست است گرفتن پیشنهاد شغلی چندان آسان نیست. اما اگر در حرفه خود متخصص باشید میتوانید با پیدا کردن پوزیشن های کاری مختلف در رابطه با رشته و مهارت خود به یک شغل مناسب در این کشور دست پیدا کنید. مهاجرت به هرروشی سختی های خود را دارد.

مهاجرت به فنلاند از طریق جاب افر هم به نوبه خود مشکلات و سختی هایی به دنبال دارد. اما این نوع مهاجرت می تواند شما را سریع تر به مقصد مهاجرتی تان برساند.

جاب افر فنلاند مهاجرت از طریق کار است. شما باید با توجه به رشته ای که در آن تحصیل کرده اید و یا مهارتی که درآن تخصص پیدا کرده اید برای پیدا کردن پوزیشن کار مطلوب تان به دنبال جاب افر باشید.

بطور کلی جاب افر فنلاند بعد از مهاجرت تحصیلی یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور محسوب می شود. در ادامه بیشتر در رابطه با چگونگی پیدا کردن پیشنهاد شغلی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست جاب آفر بلژیک و جاب افر عمان دیدن کنید. و اگر خواهان  هستید کافیست روی لینک ان کلیک نمایید.

پیدا کردن جاب افر فنلاند

پیدا کردن جاب افر فنلاند
پیدا کردن جاب افر فنلاند

برای اینکه بتوانید به موقعیت های شغلی که کارفرمایان فنلاندی برای پیدا کردن نیروی کار ارائه می دهند دست پیدا کنید دو روش وجود دارد. روش حضوری و غیر حضوری.

در روش حضوری اگر شما در آن کشور حضور داشته باشید باید همراه با رزومه خود به دفتر کارفرمای مربوطه مراجعه کنید.

کارفرما از شما مصاحبه خواهد گرفت و بعد از آن شما را تایید و یا رد خواهد کرد. اما معمولا افرادی که جویای کار در کشور فنلاند هستند در خارج از این کشور زندگی می کنند و قصد دارند تا از طریق جاب افر به این کشور مهاجرت کنند.

در این صورت باید از روش غیر حضوری برای پیدا کردن جاب افر استفاده کنند. در این روش افراد جویای کار بایدبه سایت های کاریابی مربوط به کشور فنلاند مراجعه کنند. سایت های کاریابی معمولا آگهی های استخدام مربوط به حرفه های مختلف را در خود دارند.

افراد با جستجو در این سایت ها می توانند در رابطه با حرفه خود پوزیشن های کاری مختلفی را پیدا کنند. سپس رزومه خود را از همین طریق برای کارفرمای جاب افر بفرستند. کارفرما بعد از مطالعه رزومه فرد درخواست او برای جاب افر را رد و یا تایید می کند.

بنابراین یکی از روش های بسیار ساده برای دستیابی به موقعیت های شغلی در فنلاند سایت های کاریابی این کشور می باشد. شما می توانید با جستجوی سایت های جاب افر فنلاند به معتبرترین سایت های کاریابی فنلاند دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر سایت های کاریابی شبکه های اجتماعی هم می توانند منبع خوبی برای پیدا کردن جاب افر فنلاند باشند. شما با داشتن شبکه های اجتماعی جهانی مانند فیس بوک، توییتر و… میتوانید علاوه بر جستجو برای پیشنهاد شغلی با افرادی که در این زمینه تخصص دارند هم در ارتباط باشید.

شرایط جاب افر فنلاند

شرایط جاب افر فنلاند
شرایط جاب افر فنلاند

برای گرفتن جاب افر فنلاند کارفرما در رزومه شما به دنبال یک شرایط استاندارد می گردد. اگر چند مورد از این شرایط استاندارد را داشته باشید معمولا می توانید جاب افری که برای آن درخواست داده اید را دریافت کنید.

یکی از مهمترین شرایط جاب افر فنلاند داشتن تخصص در زمینه کاری خودتان می باشد. این یعنی اینکه شما علاوه بر مهارت در زمینه ای که تخصص دارید باید دارای سابقه شغلی هم زمینه حرفه خود باشید. داشتن سابقه شغلی برای گرفتن جاب افر فنلاند به شما امتیاز می دهد.

یکی دریگر از شرایط بسیار مهم برای گرفتن پیشنهاد شغلی مدرک زبان است. اکثر کارفرمایان فنلاندی برای جاب افر خود داشتن مدرک زبان سوئدی و یا فنلاندی را جزو شرایط قرار می دهند. البته تسلط بر زبان انگلیسی هم می تواند برای گرفتن جاب افر فنلاند امتیاز محسوب شود.

بنابراین اگر میخواهید جاب افر فنلاند را راحت تر بگیرید باید علاوه بر توانایی در حرفه و مهارت شغلی تان در زمینه زبان هم مهارت کسب کنید.

رزومه خوب برای جاب افر فنلاند

رزومه خوب برای جاب افر فنلاند
رزومه خوب برای جاب افر فنلاند

شما با داشتن یک رزومه خوب می توانید شانس خود را برای گرفتن جاب افر موردنظرتان بالا ببرید. رزومه هر فرد نشان دهنده توانایی های او در زمینه شغلی اش می باشد.

نوشتن یک رزومه کار بسیار سختی نیست. اما باید تا آنجا که امکان دارد در نوشتن آن صادق باشید و توانایی های خود را به خوبی توضیح دهید. موارد اضافه را  ذکر نکنید.

همچنین از احساساتی نوشتن آن خودداری کنید. اولین معرفی شما به کارفرما از طریق همین رزومه است.

بنابراین باید در نوشتن و بروز نگه داشتن آن تلاش کنید. شما باید رزومه خود را بطور مدام برای شرکت هایی که در زمینه شغلی تان فعالیت می کنند ارسال کنید. با اینکار می توانید شانس خود را برای گرفتن جاب افر بیشتر کنید.

شما باید این کار را بطور مدام تکرار کنید تا در نهایت پوزیشن شغلی موردنظرتان را پیدا کنید.

 مدارک موردنیاز برای مهاجرت از طریق جاب افر فنلاند

 مدارک موردنیاز برای مهاجرت از طریق جاب افر فنلاند
مدارک موردنیاز برای مهاجرت از طریق جاب افر فنلاند

بعد از اینکه شما جاب افر را دریافت کردید می توانید از این طریق برای مهاجرت به فنلاند اقدام کنید. برای مهاجرت باید یک سری مدارک را به سفارت کشور فنلاند بصورت ترجمه شده ارسال کنید. این مدارک شامل موارد زیر می باشد:

  1. مدارک شناسایی( اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی)
  2. کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت
  3. اصل و کپی از پاسپورت
  4. مدارک تحصیلی
  5. سوابق کاری
  6. گواهی پزشکی برای تایید سلامت فرد از سازمان بهداشت کشور فنلاند
  7. گواهی تمکن مالی
  8. دعوت نامه کارفرمای فنلاندی
  9. مدرک زبان

همه این مدارک باید بصورت ترجمه شده به سفارت کشور فنلاند فرستاده شود.

اقامت کاری در فنلاند

اقامت کاری در فنلاند
اقامت کاری در فنلاند

برای گرفتن اقامت کاری در فنلاند در ابتدا باید از کارفرمای خود دعوتنامه دریافت کنید. درواقع کشور فنلاند ویزایی برای افراد جویای کار صادر نمی کند. یعنی این کشور ویزای تحت عنوان ویزای جستجوی کار ندارد.

اما می توان از طریق کار اقامت دائم این کشور را دریافت کرد. برای اینکار شما باید ابتدا از طریق جاب افر یک موقعیت شغلی مناسب برای خودتان پیدا کنید. سپس با راسال رزومه قوی به کارفرما دعوتنامه را برای شغل موردنظر از کارفرما دریافت کنید.

حالا شما با داشتن این دعوتنامه می توانید به مدت یک سال اقامت کشور فنلاند را دریافت کنید. بعد از پایان این یک سال در صورتی که کارفرما از شما رضایت داشته باشد می توانید با اجازه او بصورت رسمی اقامت خود را در فنلاند تمدید کنید.

دانشجویان خارجی که در کشورفنلاند تحصیل می کنند فرصت دارند تا بعد از اینکه تحصیل شان در این کشور به پایان رسید به مدت یک سال در این کشور بمانند و در زمینه حرفه خود به جستجو شغل بپردازند. در این صورت می توانند ویزای خود را تا یک سال در این کشور تمدید کنند.

ویزای همراه فنلاند

ویزای همراه فنلاند
ویزای همراه فنلاند

مهاجرت از طریق جاب افر فنلاند یک ویژگی خوب دارد. فردی که از طریق جاب افر به فنلاند مهاجرت می کند می تواند خانواده خود یعنی: فرزندان زیر 18 سال و همسر خود را نیز همراه خود به فنلاند ببرد. برای اینکه بتواند این کار را انجام بدهد باید درخواست ویزای همراه بدهد.

کارفرما بعد از تایید مدارک خانواده فرد جویای کار در صورت صحت مدارک اجازه ورود این افراد به همراه فرد جویای کار به کشور فنلاند را می دهد. همسر و فرزندان این فرد می توانند بصورت نامحدود در کشور فنلاند کار کنند.

همچنین فرزندان زیر 18 سال هم می توانند بصورت رایگان در مدارس کشور فنلاند به تحصیل بپردازند.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله فرم درخواست کار در عمان را مطالعه کنید.

مشاغل پردرآمد در فنلاند

مشاغل پردرآمد در فنلاند
مشاغل پردرآمد در فنلاند

فنلاند یکی از کشور های اروپایی است که نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است. اگر بخواهیم مشاغل بسیار پردرآمد را در  فنلاند بررسی کنیم باید بگوییم در این کشور هرکسی باتوجه به مهارتی که دارد می تواند برای خود یک شغل مناسب با درآمد تقریبا مناسبی پیدا کند.

اما در چندین سال اخیر نیاز کشور فنلاند به نیروی کار در حوزه بهداشت ودرمان بسیار بالا رفته است. مشاغلی مانند: پرستاری، مامایی، پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از جمله شغل هایی با درآمد بالا در کشور فنلاند محسوب می شوند.

از جمله مشاغل پردرآمد دیگر می توان به حسابداری و مهندسی کامپوتر اشاره کرد. افرادی که در این رشته ها دارای تخصص هستند می توانند با داشتن مهارت و بروز کردن دانش خودشان در فنلاند درآمد های بالایی داشته باشند.

تدریس زبان انگلیسی در فنلاند از جمله مشاغل پولساز در فنلاند بشمار می آیند.  بدست اوردن شغل تدریس زبان انگلیسی در فنلاند تقریبا کار سختی است. چراکه افراد زیادی هستند که متقاضی این کار می باشند.

اما اگر در این کار یعنی تدریس زبان انگلیسی مهارت بالایی داشته باشید و تجربه زیادی هم در این زمینه کسب کرده باشید می توانید این موقعیت شغلی را کسب کنید. دندانپزشکان هم از جمله افرادی هستند که در فنلاند درآمد بالایی را دارند. میانگین حقوق دندانپزشکان در فنلاند در ماه چیزی حدود ده هزار دلار می باشد.

باتوجه به این میزان حقوق دندان پزشکی نیز از مشاغل پردرآمد در فنلاند می باشد. حقوق دانان با ماهانه میانگین حقوقی هشت هزار دلار در ماه هم جزو مشاغل پردرامد به شمار می آیند.

افرادی که در رشته معماری تحصیل کرده اند و تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده اند می توانند از طریق پیشنهاد شغلی فنلاند در این کشور مشغول به کار شوند و ماهیانه حدود 5400 دلار درآمد داشته باشند.

مهندسان از جمله مهندسان عمران در کشور فنلاند چیزی حدود پنج هزار دلار در ماه درامد کسب می کنند. باتوجه به آنچه گفتیم مشاغل بالا جزو مشاغل با درآمد بالا در فنلاند محسوب می شوند.

کشور فنلاند برای زندگی

کشور فنلاند برای زندگی
کشور فنلاند برای زندگی

از کشور های اروپایی فنلاند است که تقریبا شرایط زندگی و کار در این کشور بسیار مطلوب می باشد. این کشویفنلاند جز کشورهای شمالی اروپایی است و آب و هوای تقریبا سردی دارد و این کشور بیشتر زمان خود را در فصل زمستان سپری می کند.

فنلاند از جنگل های سرسبز و پوشیده تشکیل شده است. فنلاند جمعیتی حدود 5 میلیون نفر جمعیت دارد. زبان مردم فنلاند سوئدی و فنلاندی است. فنلاند از نظر اقتصادی  و بخصوص اشتغال زنان در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

شاید کمتر کشور باشد که از نظر اشتغال زنان به اندازه فنلاند پیشرفت کرده باشد. اینها بخشی از شرایط زندگی در فنلاند بود. حالا با توجه به همه این شرایط شما می توانید برای مهاجرت به فنلاند از طریق جاب افر تصمیم بگیرید.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست ویزای کار عمان چقدر است دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top